Eng

Inovacije na tržištu keksa: Spoj dva globalna lidera

Vreme čitanja: 2 min

Kompanije Mondelēz International i Lotus Bakeries  objavile su strateško partnerstvo u nameri da omoguće širenje plasmana i rast brenda Biscoff® u kategoriji keksa u Indiji, kao i da razviju zanimljive nove čokoladne proizvode kombinujući jedinstven, karamelizovan, hrskav Biscoff® ukus i teksturu sa Mondelēz-ovim čuvenim Cadbury, Milka i drugim ključnim brendovima čokolade u Evropi, uz mogućnost globalnog širenja. Ovo partnerstvo pruža nove mogućnosti obema kompanijama da ubrzaju svoje ambicije rasta u atraktivnim kategorijama čokolade i keksa, uz opcije da se prošire na dodatna tržišta i/ili u sličnim kategorijama.

U okviru partnerstva, kompanija Mondelēz International iskoristiće svoju široku distributivnu mrežu i prisustvo na lokalnom tržištu da proizvodi, plasira, distribuira i prodaje Biscoff® keks u Indiji. Kompanija Lotus Bakeries ima za cilj da postigne značajnu vidljivost i rast prodaje na ovom tržištu sa velikim potencijalom, dok će Mondelēz ojačati svoje već snažno prisustvo u tradicionalnoj i u modernoj trgovini kako bi proširio svoju ponudu keksa u premijum segmentu sa velikom potražnjom.

Pored rasta brenda Biscoff® u Indiji, dve kompanije će zajedno raditi na razvoju i plasmanu ko-brendiranih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Iako su specifični formati još uvek u ranoj fazi razvoja, kompanije imaju za cilj da ponude inovacije u kategoriji čokolade koje će iznenaditi i oduševiti potrošače. Očekuje se da će prvi ko-brendirani proizvodi biti lansirani početkom 2025. godine, uz Cadbury i Biscoff® u Velikoj Britaniji i Milka i Biscoff® u Evropi.

“Radujemo se partnerstvu sa kompanijom Lotus Bakeries u nameri da omogućimo rast brenda Biscoff® u Indiji, gde već uživa lojalnost potrošača”, rekao je Dirk Van de Put, predsednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Mondelēz International. “Ovo partnerstvo pomoći će da ubrzamo naš strateški fokus u kategoriji keksa ponudom premijum brenda voljenog na brojnim tržištima mnogo široj populaciji. Istovremeno, radujemo se zajedničkom razvoju novih, inovativnih čokoladnih ukusa i formata u Evropi, što će dodatno ojačati konstantnu lojalnost potrošača čuvenim brendovima obe kompanije.”

“Drago nam je što smo udružili snage sa svetskim igračem broj jedan u kategoriji biskvita, kompanijom Mondelēz International i zahvalni smo što imaju poverenje u naš brend Biscoff®”, izjavio je Jan Boone, izvršni direktor kompanije Lotus Bakeries. “Radujemo se što će nam njihova komercijalna ekspertiza, znanje i prisustvo na specifičnom tržištu u Indiji biti osnova daljeg uspeha i verujemo da je sada pravo vreme za širenje naše distribucije na ovom rastućem tržištu. Dodatno, drago nam je da naš Biscoff® brend pridodamo jednoj od vodećih svetskih kompanija za proizvodnju čokolade. Naši sjajni ukusi savršeno upotpunjuju jedni druge i uvereni smo da će naša zajednička posvećenost inovacijama i kvalitetu oduševiti kupce i potrošače.”

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top