Okruženje često zaboravlja koliko je važno biti tu, pružiti podršku i jednostavno verovati u ideju i to je nešto što neretko izostaje u prvim preduzetničkim koracima. Ovo može biti razlog povlačenja, burnout-a i na kraju, odustajanja od tog ličnog sna na putu samoostvarenja – izazovi sa kojima se posebno žene preduzetnice često susreću.
Neko ko je očigledno imao sluha koliko teško može biti proći taj put od ideje do realizacije, koliko truda, pobeđenog straha i strepnje, ljubavi i talenta je bilo potrebno da bi se danas mogla zvati preduzetnicom je kompanija Shoppster. Naime, sa svim ovim na umu, a povodom Međunarodnog dana žena, kompanija pokreće kampanju “Njenih ruku delo”.
Cilj ovog Shoppster programa jeste osnaživanje, podrška i pomoć ženama, kao i podizanje svesti o važnosti podrške malim preduzetnicima. Ženama koje se prijave za ovaj program do 31. marta, Shoppster će omogućiti da se njihovi proizvodi nađu među 300.000 drugih proizvoda iz njihove ponude i pružiti im vidljivost za veliki broj kupaca. U okviru programa preduzetnice će dobiti svoju stranicu na Shoppster platformi, mogućnost promocije svojih proizvoda putem Shoppster TV kanala, kao brojne druge benefite.
Kao kompanija koja u svom timu broji veliki broj dama, na svim pozicijama, oni prepoznaju značaj i ulogu ženske energije na putu uspešnog poslovanja i stvaranja i izabrali su jedan ovako podsticajan način da to istaknu i pošalju tu poruku zajednici.
Više informacija o projektu i detaljima prijave pogledajte OVDE.
Foto: Shoppster