Produžen rok za prijave za KAMPANJE SA SVRHOM 2025

Kampanje sa svrhom

Rok za prijave na jubilarni Festival društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom 2025“ produžen je do 28. oktobra 2025.

U konkurenciju ulaze kampanje realizovane tokom 2024. i 2025. godine, koje kroz ideju, strategiju, izvedbu i rezultate pokazuju kako komunikacija može konkretno doprineti boljitku zajednice i društva u celini.

„Kampanje sa svrhom“ predstavljaju prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i regionu, a jedan je od prvih takvih festivala u svetu. Dodela statueta Kampanje sa svrhom se održava svake godine na Međunarodni dan deteta – 20. novembar, podsećajući da svaka dobra komunikacija danas oblikuje svet koji želimo sutra.

Kategorije i nagrade

Kampanje se prijavljuju u tri kategorije:

  •  YELLOW / SOCIAL – kampanje sa fokusom na socijalne teme
  •  GREEN / ECO – kampanje koje promovišu ekologiju i održivi razvoj
  •  RED / GENDER – kampanje koje zagovaraju rodnu ravnopravnost

Stručni žiri, sastavljen od vodećih profesionalaca iz oblasti komunikacija, biznisa i društvene odgovornosti, dodeliće priznanja u svakoj kategoriji. Po prvi put ove godine, biće dodeljena i posebna nagrada – Zlatni Grand Prix 2025, priznanje za najbolju kampanju festivala i simbol profesionalne izvrsnosti u društveno odgovornoj komunikaciji.

Podrška i partneri

Festival se realizuje uz podršku kompanija koje prepoznaju značaj društveno odgovorne komunikacije i dele vrednosti na kojima festival počiva – dobrobiti deteta, pojedinca i društva u celini: Coca-Cola HBC Srbija, NLB Komercijalna banka i Henkel Srbija.


Novi rok i prijava

📅 Novi rok za prijave: 28. oktobar 2025.
🌐 Više informacija i prijavni formular: www.kampanjesasvrhom.com
📧 Prijave: kampanjesasvrhom@gmail.com

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top
Search