REHAU proslavlja 25 godina u Srbiji: Inovacije i održivost odlučujući faktori rasta

Nemačka kompanija REHAU jedan je od vodećih premijum brendova za rešenja na bazi polimera u građevinskom, automobilskom i industrijskom sektoru, sa preko 20.000 zaposlenih širom sveta. 

U našoj zemlji REHAU je prisutan već 25 godina, a krunu dosadašnjeg uspešnog poslovanja predstavlja otvaranje prvog integrisanog prodajno-izložbenog salona u Beogradu.

REHAU Srbija je danas, zahvaljujući ostvarenim rezultatima, ujedno i centrala matične kompanije za prozorska rešenja u ovom delu sveta. Kontinuiranim inovacijama kompanija REHAU ostvaruje napredak i u izazovnim vremenima, a o dosadašnjim postignućima i budućim projektima BIZLife je razgovarao sa Tijanom Todorović, direktorkom marketinga za jugoistočnu Evropu REHAU divizije za prozorska rešenja.

U nastavku prenosimo deo intervjua koji se bavi temom održivosti, a ceo intervju možete pročitati kako na portalu, tako i u aktuelnom broju magazina BIZLife

BIZLife: Održivost je jedan od vaših ključnih postulata. Kako se primenjuje u Srbiji i koje ste ciljeve postigli do sada?

TT: Kreiramo rešenja i proizvode koji kroz čitav lanac vrednosti pokreću svet ka boljem sutra i preuzimamo odgovornost za ekološka pitanja. Stoga, smatram da su inovacije i održivost glavni pokretači i preduslovi rasta kompanija koje razmišljaju dugoročno. Pratimo i kreiramo megatrendove i podstičemo održivu budućnost kroz različite projekte od globalnog i lokalnog značaja, među kojima su energetska efikasnost, cirkularna ekonomija i smanjenje ugljen-dioksida.

U Srbiji, kao što to činimo i na drugim tržištima, vodimo se ciljevima održivosti, koji su za REHAU izuzetno važni. U poređenju sa 2018, do kraja 2022. godine smanjili smo proizvodnju ugljen-dioksida za 68 odsto, recikliramo upola više, a dve trećine materijala koje koristimo za pakovanje dobijamo od recikliranih sirovina. Imamo više od 15.000 kvadratnih metara solarnih panela, redukovali smo potrošnju energije za 45 odsto, a za postignute rezultate dobili smo zlatnu medalju EcoVadis i kompanija REHAU je uključena u inicijativu Ujedinjenih nacija 50 Sustainability & Climate Leaders.

Svesna odgovornosti prema generacijama koje dolaze, kompanija je organizovala zatvorenu kružnu ekonomiju iz jednog izvora. Na ovaj način živimo održivost svaki dan već 30 godina, a svojim primerom želimo da budemo pokretači svih drugih na promene koje je neophodno napraviti. Upravo zato, tokom 2024. radićemo na osmišljavanju i pripremi lokalnog ili regionalnog CSR projekta, za koji imamo veliku želju da bude realizovan uskoro. Verujemo da je snaga brenda REHAU u Srbiji i regionu tolika da može da pomogne i pridruži se inicijativama koje su plemenite i korisne našem društvu.

Foto: Rehau Srbija

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top
Search