Schneider Electric objavio imena dobitnika nagrada za uticaj na održivost

Schneider Electric, lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, objavio je danas imena globalnih dobitnika godišnjih Nagrada za uticaj na održivost (Sustainability Impact Awards) koje dodeljuje po treći put. Na spisku dobitnika je sedam partnera, klijenata i dobavljača Schneider Electrica koji su nagrađeni za liderstvo na polju održivosti na svojim tržištima.

Ove nagrade se dodeljuju za izuzetne rezultate u oblasti dekarbonizacije – bilo na polju poslovanja i/ili podrške svojim klijentima na putu dekarbonizacije.

Nagrade za uticaj na održivost slave ključnu ulogu koju partnerski ekosistem Schneider Electrica ima u podsticanju održivije budućnosti uz veću elektrifikaciju. Ovogodišnji spisak dobitnika odražava bogatu mrežu saradnje koja je neophodna u inicijativama za održivost, od kupaca i dobavljača do distributera.

Kandidati su ocenjivani na osnovu svojih strategija za izgradnju budućnosti u skladu sa električnom energijom 4.0, sa naglaskom na potrebi za većom elektrifikacijom i digitalizacijom u okviru svojih strategija dekarbonizacije. Njihove prijave su pokazale unapređenja u oblastima energetske efikasnosti, usvajanja digitalnih tehnologija i drugih značajnih inovacija koje doprinose delotvornim promenama. Kriterijumi su takođe istakli šire napore za ostvarivanje ciljeva neto nultih emisija putem elektrifikacije i digitalizacije njihovog poslovanja.

„Dostignuća ovogodišnjih dobitnika Sustainability Impact Awards pokazuju kako se rešenja u oblasti elektrifikacije, digitalizacije i automatizacije kombinuju kao ključni pokretači globalne energetske tranzicije“, izjavio je Frédéric Godemel, Executive Vice President of Energy Management u kompaniji Schneider Electric. „Međutim, saradnja između partnera, kupaca i dobavljača jeste ono na osnovu čega zapravo koristimo svoj zajednički potencijal i ono što ubrzava konkretne promene. Njihovi napori na polju dekarbonizacije, digitalizacije i elektrifikacije ne samo da oblikuju održiviju budućnost, već ulivaju nadu. Ponosan sam što slavimo uspeh ovih izvanrednih kompanija, ujedinjenih oko zajedničke svrhe“.

Nagrađene kompanije

  • GetWorks Co., Ltd., Japan: GetWorks transformiše održivost data centara korišćenjem obnovljivih izvora energije kao što su sneg, voda i vazduh za hlađenje i proizvodnjom struje na bazi sunčeve energije i biomase. Ovaj inovativni pristup je kompaniji GetWorks  omogućio da ostvari stopu obnovljive energije od 100% i smanji potrošnju energije za čak 176 MW po zgradi godišnje. GetWorks takođe koristi Schneider Electricov klima-uređaj sa vodenim hlađenjem InRow kako bi dodatno unapredio efikasnost.
  • Magnom Properties, Egipat: Magnon Properties redefiniše budućnosti održive arhitekture zahvaljujući smeloj viziji liderstva na globalnom nivou. Suočavajući se sa gorućim izazovima klimatskih promena i smanjenja emisija ugljen-dioksida, kompanija je projektovala Forbes International Tower vredan milijardu dolara koji u potpunosti funkcioniše nezavisno od mreže – koristeći napredan energetski efikasan dizajn, integrisano fotonapajanje i vodonik kao izvor energije. Rezultat je neboder nove generacije koji značajno smanjuje potrošnju energije i emisije gasova sa efektom staklene bašte i postavlja nov standard u oblasti pametnih objekata u borbi protiv klimatskih promena. Schneider Electric je ostvario ključan doprinos u digitalnoj transformaciji u okviru ovog projekta putem najsavremenijih EcoStruxure™ rešenja i inteligentnih softvera za zgrade u cilju stvaranja pametnijeg, održivijeg i izuzetno efikasnog okruženja.
  • Capgemini Technology Services, Indija: Capgemini je ostvario smanjenje potrošnje energije u svom poslovanju za neverovatnih 50%. Kompanija je takođe bila uspešna u prelasku na 100% obnovljivu električnu energiju i prva je IT kompanija u Indiji koja je to postigla. Energetski kontrolni centar Capgeminija, koji radi na Schneider Electricovoj EcoStruxure platformi, ima ključnu ulogu u unapređenju upravljanja energijom i doprinosi smanjenju potrošnje energije za 29%.
  • Toyota Argentina S.A., Argentina: Toyota Argentina radi na održivosti putem svog sveobuhvatnog CO2 Emissions Reduction Programa, zahvaljujući kom je smanjila emisije CO2 za 57% između 2019. i 2023. godine. Kompanija se takođe u potpunosti oslanja na obnovljivu električnu energiju kupovinom 83 GWh/godišnje od vetroparkova i solarnih elektrana. U samoj fabrici, Toyota Argentina koristi 220 Schneider Electric brojila za praćenje potrošnje električne energije, čime unapređuje svoje kapacitete za upravljanje energijom.
  • Equinix, Inc., SAD: Equinix je nagrađen za globalnu pokrivenost obnovljivom energijom od 96%, pri čemu 250 od njegovih 260 data centara nudi korisnicima 100% pokrivenosti obnovljivom energijom. Equinix je takođe doprineo razvoju 1,2 GW nove obnovljive energije putem ugovora o kupovini električne energije (Power Purchase Agreements – PPA) i ulaganja vrednog 51 milion dolara u energetsku efikasnost u 2024. godini. Takođe je poboljšao  svoju globalnu prosečnu efikasnost korišćenja energije (Power Usage Effectiveness – PUE) za 6% u odnosu na 2023. godinu. Kompanija koristi Schneider Electric za praćenje kvaliteta napajanja i EcoStruxure Resource Advisor za praćenje potrošnje energije.
  • Tricolite Electrical Industries Limited, Indija: Kao jedan od 1000 najvećih dobavljača u okviru Schneider Electricovog The Zero Carbon Project, Tricolite je smanjio intenzitet emisija ugljen-dioksida u poslovanju za 51% između 2019. i 2023. godine zahvaljujući pametnim tehnologijama i održivim unapređenjima. Korišćenjem EcoStruxure Power Monitoring Experta (PME), kompanija je smanjila upotrebu energije. Dodatno je poboljšala energetsku efikasnost instaliranjem High-Volume Low-Speed (HVLS) ventilatora, zamenom svih pneumatskih alata električnim i uvođenjem 100% LED osvetljenja u svim objektima. Solarni paneli zadovoljavaju 48% energetskih potreba, što potvrđuje posvećenost kompanije proizvodnji sa niskim emisijama ugljenika i ekološkoj odgovornosti.
  • Knorr-Bremse AG, Nemačka: Knorr-Bremse ima za cilj da do 2025. godine ostvari neto nulte emisije u svim aspektima poslovanja, kao i da do 2030. smanji emisije Obima 1 i 2 za 75% (u odnosu na 2018. godinu) i odgovarajuće emisije Obima 3 za 25% (u odnosu na 2021). Kompanija je značajno smanjila emisije ugljen-dioksida zahvaljujući, između ostalog, stalnoj primeni rigoroznog programa energetske efikasnosti, zalaganju za prelazak sa fosilnih goriva na obnovljivu energiju i snabdevanju 99% električne energije iz obnovljivih izvora. Knorr-Bremse je takođe posvećen dekarbonizaciji svog lanca nabavke putem kupovine materijala sa niskim emisijama i zalaganja za energetski efikasna unapređenja u proizvodnim procesima dobavljača. Njegov proizvodni asortiman omogućava energetski efikasno funkcionisanje krajnih proizvoda sa manjim emisijama tokom faze korišćenja. Jedna je od kompanija sa najboljim rezultatima u okviru Schneider Electricovog The Zero Carbon Project-a.

Pored trofeja, ovogodišnji globalni dobitnici će dobiti status povlašćenih kupaca, partnera i dobavljača, podršku za svoje inicijative na polju održivosti i materijale u zajedničke promotivne svrhe.

Za više detalja o Nagradama za uticaj na održivost posetite: https://www.se.com/us/en/work/campaign/sustainability-impact-awards/.

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top
Search