Eng

Liceulice: Homa Bistrot obezbedio topao obrok, a FUSH, Epson i Braća Burazeri donirali nove jakne prodavcima

Vreme čitanja: 2 min

Zimski meseci, uz kišu, vetar, sneg i niske temperature, predstavljaju najizazovniji period za prodavce magazina Liceulice. Oni su pre dva dana imali mali predah od posla i zime tokom ručka u Homa Bistrou koji ih je ugostio i obezbedio im 40 hranljivih, okrepljujućih, izvrsnih obroka.

Prodavci nastoje da ostanu na ulici što duže kako bi prodali što više magazina, ali ako je vreme loše i prodaja će biti lošija, što znači manju zaradu za njih. Uvidevši ovaj problem, FUSHEpson i Braća Burazeri su se organizovali kako bi prodavcima magazina Liceulice obezbedili funkcionalne jakne posebno prilagođene za prodaju na ulici koje štite od vetra, kiše i niskih temperatura, a koje su takođe moderne i lepe. Što je vrlo važno, više od 130 naših prodavaca u Beogradu, Novom Sadu i Kraljevu biće, zahvaljujući dizajnu ovih jakni, i lako prepoznatljivi.

„Liceulice je projekat koji već 14 godina naše društvo čini boljim mestom. Prodavcima, iz teško zapošljivih grupa, Liceulice vraća dostojanstvo i integriše ih u društvo, a nama, kupcima, daje odličan sadržaj na važne teme i priliku da zaista nekome pomognemo. Zbog toga smo mi, iz kompanija FUSH i Epson, odlučili da uradimo sve što je do nas da u hladnim mesecima prodavci budu dobro zaštićeni od vremenskih uslova, a BraćaBurazeri (Dechkotzar) su se postarali da funkcionalne janke budu i lepe“ , rekao nam je Ivan Minić, inače Liceulice Sigurice ambasador.

„Prodavcima je potrebna naša stalna podrška, posebno u mesecima previsokih ili preniskih temperatura. Tim koji nam se obratio sa ovom sjajnom idejom pokazao je da razume izazove kroz koje prolaze naši prodavci. Želeli su da im olakšaju rad na ulici, ali i da im, isto tako, obezbede laku prepoznatljivost. Nije lak poduhvat obezbediti kvalitetne jakne za više od 130 naših prodavaca i koordinisati komunikaciju između svih koji su učestvovali u ovom poduhvatu. Ipak, čini se da smo uspešno identifikovali optimalni spoj dizajna, boja i specifičnih zahteva za uličnu prodaju i naše prodavce“, rekla je Nevena Tomović, koordinatorka prodavaca, koja je učestvovala u projektu.

Liceulice prodavci su prezadovoljni ovim toplim i nepromočivim jaknama. U njima će, od sada, lakše odolevati kišama, vetru, snegu i mrazevima. Ovakve vrste donacija, kao što su zimske jakne za sve Liceulice prodavce, veoma su značajne za naše korisnike, ali i za samu organizaciju.

„Da bi rad prodavaca magazina bio moguć, iz meseca u mesec pripremamo i štampamo magazine, nabavljamo i distribuiramo opremu za prodavce, pružamo im dnevnu podršku u radu, obezbeđujemo prodajna mesta, organizovane promocije, razne dozvole, i još mnogo toga. Pritom, svaka pomoć i podrška su nam važni i dobrodošli, a ovakve donacije kao što su jakne za sve prodavce značajno doprinose poboljšanju njihove materijalne situacije“, navode na sajtu organizacije Liceulice.

Obratite pažnju na specifičan dizajn ovih jakni kako biste lakše prepoznali prodavce Liceulice ove zime na ulicama. I ne zaboravite da ih pozdravite i kupite magazin kada ih sretnete. Ako i sami želite da podržite prodavce magazina Liceulice na još neki način, javite nam se putem mejla donacije@liceulice.org.

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top