Inspiracija i dodatak svakom obroku: THOMY – za savreme gurmane koji znaju šta žele

Thomy

Kad god se traži dobar zalogaj sa stilom, tu je THOMY. Ovaj brend, koji je više od pola veka deo Nestléove porodice, nije samo klasičan dodatak na trpezi, već neizostavni član ekipe kad se kuva s ljubavlju i kreativnošću. THOMY odavno osvaja ukuse globalno, a mnogi ne znaju da se proizvodi i lokalno, u fabrici Nestlé u Surčinu. 

U urbanim kuhinjama, gde se tempo ne usporava, ali se do ukusa i te kako drži, THOMY je kulinarski partner koji razume potrebe savremenog gurmana. Bilo da pravite brzinski doručak, kasnu večeru s prijateljima ili samo želite da pojedete nešto dobro i ukusno posle napornog dana, THOMY je tu da začini trenutak. Inovativan, održiv i uvek u skladu s trendovima, THOMY je pravi izbor za one koji znaju šta žele na tanjiru. I u životu.

Nestlé – mesto gde ukus i održivost idu ruku pod ruku

To je i put kompanije Nestlé, čija fabrika u Surčinu predstavlja pravi primer uspešnog spajanja prehrambene proizvodnje i ekološke odgovornosti. Zahvaljujući principima cirkularne ekonomije, nijedan gram otpada iz Nestléovog pogona ne završava na deponijama, što je deo ambicioznog cilja Zero Waste to Landfill.

Osim reciklažnog dvorišta, koje je omogućilo da kompanija prestane sa odlaganjem otpada na komunalne deponije, ugrađene su i toplotne pumpe, koriste se obnovljivi izvori energije, a voda iz proizvodnje se prečišćava i vraća čista u prirodu. Sve to pozicionira Nestlé kao predvodnika u održivoj industriji, a THOMY kao jedan od ključnih primera tih vrednosti u praksi.

Nova proizvodna linija i korak ka Evropi

U 2024. godini Nestlé je u svojoj fabrici u Surčinu pokrenuo novu, potpuno automatizovanu proizvodnu liniju za proizvode THOMY u „dojpak” kesicama. Ova investicija omogućila je značajno povećanje kapaciteta, sa dosadašnjih 40 na čak 100 kesica u minutu, i predstavlja važan korak ka daljoj modernizaciji domaće prehrambene industrije.

Osim što omogućava veći obim proizvodnje za domaće tržište, nova linija otvara i dodatne izvozne mogućnosti ka tržištima Evrope, uz zadržavanje visokih standarda kvaliteta i održivosti. Reč je o savremenom sistemu koji uključuje automatizovano punjenje, pakovanje i paletizaciju, čime se ubrzava proces i dodatno unapređuje efikasnost.

Svečano puštanje linije u rad obeležio je ambasador brenda THOMY, kapiten košarkaške reprezentacije Srbije – Bogdan Bogdanović. Njegovo prisustvo nije bilo samo simbolično: kroz višegodišnju saradnju, THOMY i Bogdan dele zajedničke vrednosti – posvećenost, pouzdanost, lokalni identitet i težnju ka vrhunskim rezultatima.

Regenerativna poljoprivreda – temelj kvaliteta

Posebna pažnja usmerena je na poreklo sastojaka, pa tako deo suncokretovog ulja koje se koristi za THOMY dolazi iz regenerativne poljoprivrede – koncepta koji obuhvata prakse poput plitkog oranja, pošumljavanja i korišćenja organskog đubriva. Nestlé trenutno sarađuje sa domaćim uzgajivačima na više od 6000 hektara oranica u Srbiji, a od početka programa, 2021. godine, kompanija je u regenerativnu poljoprivredu u našoj zemlji uložila oko 1,8 miliona švajcarskih franaka.

Cilj nije samo očuvanje zdravlja zemlje, već i dugoročna podrška poljoprivrednicima u tranziciji ka održivijem poslovanju, što THOMY čini jednim od retkih brendova koji povezuju lokalnu zajednicu, industrijski razvoj i klimatski odgovor.

Brend koji govori jezik savremenog potrošača

THOMY nije više samo dodatak obroku, već i simbol promene. U njegovoj ponudi danas se nalaze i veganski i lajt proizvodi, kao i raznovrsni sosovi koji odgovaraju različitim životnim stilovima i kulinarskim navikama. Nova ambalaža, lokalna proizvodnja, domaći sastojci i ekološki principi temelji su na kojima THOMY iz Srbije gradi svoj put prema evropskim tržištima.

Kao i njegov ambasador Bogdan Bogdanović, ovaj brend veruje u odgovornost, zajedništvo i svakodnevne pobede koje prave razliku. Zato THOMY ostaje veran svom sloganu: „Ukus sreće”, ali sada sa dodatnom vrednošću koja nadmašuje ukus i vodi ka odgovornoj budućnosti. 

Zanimljivosti o brendu koji je promenio igru

Brendovi koji opstaju decenijama nisu slučajnost. Njihov uspeh ne leži samo u konzistentnom kvalitetu proizvoda, već i u sposobnosti da prate promene – u društvu, ukusima, načinu života. To su brendovi koji osluškuju potrebe potrošača, koji se prilagođavaju bez gubljenja identiteta i koji ostaju relevantni i u vremenu kada se trendovi menjaju brže nego ikada.

THOMY je upravo jedan od takvih brendova. Kroz godine uspeo je da postane mnogo više od običnog dodatka uz obrok. Njegova prisutnost na gotovo svakoj trpezi, bilo da se radi o porodičnom ručku, brzom sendviču, poslovnom doručku ili roštilju vikendom, rezultat je pažljivo građenog odnosa sa potrošačima.

Iza jednostavne tube ili kesice stoji čitava filozofija brenda: da ono svakodnevno može biti posebno, da ukus može doneti radost i da kvalitet ne mora biti komplikovan. THOMY je postao sastavni deo rutine, ali i trenutaka koje pamtimo.

U nastavku vam otkrivamo nekoliko zanimljivosti koje, možda, niste znali o ovom brendu, koji je deo Nestléovog portfolija, jer se iza poznatog imena krije mnogo više od ukusa.

THOMY je bio među prvim brendovima u Evropi koji je počeo da pakuje majonez u tubu. Još 1951. godine THOMY je prepoznao potrebu za praktičnim i higijenskim rešenjima u domaćinstvima i tako postavio standard koji se i danas koristi.

Ime THOMY potiče od prezimena njegovog osnivača – Hermana Tomija (Hermann Thomy). Osnovao je brend u Švajcarskoj s idejom da ukusna i kvalitetna hrana bude dostupna svima. Danas je THOMY sinonim za pouzdani dodatak svakom obroku – od Ciriha do Surčina.

THOMY – za svakog ponešto

Bilo da volite klasiku ili ste u fazonu „light & fit”, THOMY ima nešto baš za vas. Tu su dobropoznati majonez klasik sa jajima, laganija varijanta za one koji broje kalorije, ali i potpuno biljna – vegan opcija za one koji biraju hranu na biljnoj bazi. U ponudi su i blagi i pikantni senf, tartar sos, kečap, kao i neizostavni specijalni sosovi za roštilj i salate. Svaki od njih kreiran je tako da odgovori na različite ukuse i navike, tako da THOMY uvek ima rešenje.

Baza svakog savršenog sosa

Majonez možda deluje kao jednostavan dodatak, ali on je, zapravo, tiha zvezda mnogih jela. Ono što THOMY majonez izdvaja od ostalih jeste njegov prepoznatljiv, bogat ukus, koji svaki zalogaj čini boljim. Nije bez razloga osvojio poverenje generacija, a svoju reputaciju gradio je strpljivo, korak po korak. Bez njega mnogi popularni sosovi koje danas obožavamo u restoranima, ali i kod kuće, verovatno ne bi ni postojali. Zato THOMY nije samo sastojak, već je temelj ukusa, baza inspiracije i kulinarski klasik koji se stalno iznova otkriva. 

Kako je nastao sendvič?

Kažu da je sve počelo 1762. godine, kada je britanski grof Džon Montagu, poznat kao grof Sendvič, zatražio da mu posluže komad mesa između dve kriške hleba, jer nije želeo da prekida partiju pokera. Tako je rođen sendvič, koji je od tog trenutka do danas prešao put od praktičnog zalogaja do kulinarske ikone.

U 21. veku sendvič je mnogo više od obične kombinacije hleba i mesa. On je platno za igru ukusa, tekstura i aroma. A kako pravi gurmani znaju da je ključ u detaljima, tako je THOMY nezaobilazan sastojak sendviča koji upotpunjuje svaki zalogaj.

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top
Search