Pepco je za dolazeće leto i visoke temperature pripremio jedinstvenu letnju kolekciju odeće za celu porodicu – žene, muškarce i decu. U ponudi je čak 50 modernih komada odeće koji se ističu visokim kvalitetom u kombinaciji sa veoma niskom cenom. Kompanija je donedavno takve kolekcije imala u ponudi uglavnom u jugoistočnoj Evropi usled temperaturnih razlika, ali od ove sezone će biti dostupne i u Srbiji. Asortiman obuhvata majice, topove na bretele, šortseve, suknje, kupaće kostime itd, napravljene od prirodnih tkanina. Cela letnja kolekcija je već dostupna u Pepco radnjama u Srbiji.
Kako uklopiti udobnost, kvalitet i privlačne cene sa najnovijim modnim trendovima? Nova Pepco kolekcija dokazuje da je to moguće. Asortiman obuhvata bogat izbor odeće za žene, muškarce i decu po cenama koje kreću od 550 dinara. Pepco je za žene pripremio lagane haljine, suknje, letnje pantalone i moderne komplete od muslina, a za muškarce udobne majice, šortseve i ležerne košulje koji se savršeno uklapaju u ovogodišnje trendove. Naši najmlađi kupci mogu da računaju na raznobojnu i udobnu odeću u kojoj će uživati u letu, bez obzira na priliku.
Nova Pepco letnja kolekcija se sastoji od čak 50 modernih odevnih predmeta koji će zadovoljiti raznovrsne potrebe potrošača i inspirisati ih da prave zanimljive odevne kombinacije za svaku priliku. Ponuda je raznovrsna u pogledu veličina i tkanina – kako bi svako mogao da kupi modernu i praktičnu odeću za celo leto. Moderna odeća po pristupačnim cenama garantuje udobnost čak i u najvrelijim danima.
– Leti nosimo svetle boje i prozračne, lagane tkanine u kojima se osećamo udobno i opušteno. Zato u Pepco letnjoj kolekciji posebno vodimo računa o prirodnoj jednostavnosti – udobnim košuljama i topovima, kao i suknjama i pantalonama napravljenim od kvalitetnih materijala kao što su pamuk, lan, viskoza, muslin ili puplin. Nova ponuda predstavlja savršen izbor za svakodnevnu odeću, urbana mesta, letovanja i plažu, što će svakome omogućiti da pronađe nešto za sebe, za različite prilike, bez obzira na omiljeni stil – zaključuje Agnješka Javorska, komercijalna direktorka Pepco Grupe.