Poznati američki brend Ralf Loren pronašao je način da sačuva originalnost i kao i da ostvari značajan prihod od preprodaje. Zvanični Ralf Loren Vintidž program nudi garantovanu autentičnost i pažljivo birane komade.
Pažljivo birani komadi odeće prodaju se na njihovom zvaničnom sajtu i izabranim prodavnicama. Slogan ovog programa je: „Nije samo vintidž, već je zauvek’’. Svaka kolekcija odaje počast širini stilskog kanona Ralf Lorena – koji se proteže od 1970-ih do danas.
Brend je tiho usavršio ovaj proces: otkupljuje sopstvene arhivske komade sa onlajn tržišta, potvrđuje njihovu autentičnost i kurira ih, a zatim ih preprodaje po pet puta većoj ceni od uobičajene. Cene komada kreću se od trista dolara do preko četiri hiljade.
I autentičnost i održivost
Recikliranjem i restauriranjem starih komada, program pomaže u produženju životnog veka odeće. Mnogi komadi bi mogli završiti na deponijama, a ovaj postupak Ralf Lorena mogao bi da smanji otpad i potrebu za novim resursima u proizvodnji odeće. U vremenu u kome se trendovi smenjuju brzinom koju ni brza moda ne može da isprati, potrebno je da staviti naglasak na bezvremenskom stilu. Insistiranje na kvalitetu u odnosu na trendove podstiče kulturu dugovečnosti, a ne brze mode.
Ralf Loren se često smatra jednim od najuspešnijih američkih brendova. Njihovi proizvodi spajaju britansku seosku eleganciju i američki ležerni atletski i Ajvi stil.
Preprodajom polovnih predmeta, program pomaže u smanjenju potražnje za novom proizvodnjom odeće. Proizvodnja nove odeće zahteva mnogo resursa i doprinosi emisiji ugljenika, tako da je sve što smanjuje tu potražnju pozitivan korak u održivosti.
Foto: Freepik