Severno-kalifornijski akvarijum prikupio je više od 2 miliona dolara za zaštitu morskih vidri za samo dva dana. Sve što je bilo potrebno jeste da Tejlor Svift obuče vintage majicu.
Svift je nosila staru majicu Akvarijuma Monterey Bay sa motivom zaštite morskih vidri na proslavi povodom objavljivanja svog novog albuma *“The Life of a Showgirl”*. Time je svoje obožavaoce podstakla da po internetu krenu u potragu za majicom koja se poslednji put proizvodila 1990-ih.
Nakon što je akvarijum bio preplavljen pozivima u vezi sa kupovinom majice na kojoj su prikazane dve vidre kako plutaju na leđima, odlučili su da je ponovo puste u prodaju u četvrtak, u okviru posebne kampanje sa ciljem da prikupe 1,3 miliona dolara — u čast omiljenog broja Tejlor Svift, rekla je Liz Makdonald, direktorka strategije sadržaja akvarijuma, piše ABC.
Akvarijum je ispunio i premašio cilj za manje od osam sati, prikupljajući oko 100.000 dolara na svakih 15 minuta, navela je Makdonald. Donatorima koji uplate najmanje 65,13 dolara za najnoviju kampanju pomoći povređenim i siročićima vidrama biće poslata majica poštom, dodala je.
„Juče popodne smo definitivno napravili mali Tejlor Svift ples u kancelariji kad smo dostigli cilj“, rekla je Makdonald.
Akvarijum je zatim počeo da prima narudžbine unapred, a do petka popodne na sajtu je stajalo da je prikupljeno više od 2 miliona dolara.
Kako je Svift došla do majice koja se poslednji put proizvodila pre više od 32 godine — kada je imala samo tri godine — i dalje je misterija.
Ona i verenik Travis Kels su viđeni u obližnjem Karmelu, ali, prema rečima Makdonald, akvarijum nema saznanja da su posetili njihovu prodavnicu.
Zaposleni su, kaže, uživali u nagađanjima o tome zašto je Tejlor izabrala baš tu majicu.
Kada je Tejlor najavila novi album u Kelsovom podkastu *“New Heights”* pre nekoliko nedelja, par se našalio na temu da on voli vidre i često joj šalje snimke tih krznenih morskih stvorenja.
„Jedna od mojih omiljenih teorija je da imamo vidru po imenu Opal, koju su fanovi nazvali putem onlajn glasanja, i pitam se da li je Tejlor Svift možda bila jedna od onih koji su glasali za ime Opal“, rekla je Makdonald, dodajući da je opal Kelsov kamen rođenja i da se jedna Tejlorina pesma zove *Opalite*.
Bilo kako bilo, akvarijum i kompanija Liberty Graphics, koja štampa majice i u vlasništvu je zaposlenih, uživaju u trenutku slave.
„To je kompanija iz Mejna koja je bila jednako iznenađena kao i mi, ali i oduševljena što ima priliku da bude deo ovog neverovatnog trenutka koji toliko znači za morske vidre i očuvanje okeana“, rekla je Makdonald.
Kompanija će koristiti 100% pamučne majice i boje na bazi vode, koje su ekološki prihvatljivije i održivije, dodala je.
„Takođe radimo na tome da pakovanje ne sadrži plastiku,“ istakla je.
Kompanija, koja ima 50 zaposlenih, inače proizvodi oko 1.500 majica dnevno, rekao je menadžer Met Enos.
Enos je dodao da će od ponedeljka kompanija verovatno morati da usmeri većinu svojih resursa na ispunjavanje narudžbina fanova Tejlor Svift.
„Definitivno nismo očekivali nešto ovako veliko, ali to je prilično lep problem za imati,“ zaključio je.
Foto: Youtube/ Taylor Swift/Screenshot