Pepsi uvodi prebiotsku kolu za novu generaciju

Pepsi

Kako mlađa generacija sve češće izbegava tradicionalne gazirane napitke u korist pića koja su „dobra za creva“, PepsiCo se nada da će ih ponovo privući prepoznatljivim ukusom svoje kole. Kompanija je predstavila zdraviju verziju svog glavnog proizvoda, pod nazivom “Pepsi Prebiotic Cola”. Ova trajna novina u asortimanu oslanja se na nedavno preuzimanje brenda Poppi, koji proizvodi prebiotske sokove, i dodatno se pozicionira u okviru trenda „boljih izbora za zdravlje“, koji je naročito popularan među Gen Z populacijom.

„Ovo je redefinisanje onoga što tradicionalna kole znači za današnje potrošače“, izjavio je Ram Krishnan, izvršni direktor PepsiCo za američko tržište pića, za CNN. „To je prirodna evolucija onoga što dolazi.“

Pepsi se nada da će nova verzija ponovo probuditi interesovanje za više od 120 godina star ukus kole, koji, kako Krishnan kaže, sve više gubi popularnost jer se potrošači okreću gaziranim vodama i napicima za hidrataciju. Jedna limenka Pepsi Prebiotic Cola ima slične karakteristike kao Poppi: bez veštačkih zaslađivača, sa 5 grama šećera od šećerne trske, oko 30 kalorija i 3 grama prebiotskih vlakana – element koji je, prema podacima firme Circana, podigao vrednost modernog tržišta gaziranih pića na 1,8 milijardi dolara.

Nova Pepsi će se nuditi u dva ukusa: originalnom i cherry vanilla (trešnja-vanila). Prvo će biti dostupna onlajn od Crnog petka u novembru, a u velikim prodajnim lancima od februara 2026. Cena će biti nešto viša od obične Pepsi kole i usklađena sa premijum pozicioniranjem Poppi-ja. Još jedna ciljna grupa su mlađi kupci koji već piju brendove poput Olipop i Poppi, ali nikada nisu probali Pepsi. Krishnan se nada da bi ih prepoznatljiv ukus nove verzije mogao privući.

„Verujemo da se ove dve ponude međusobno dopunjuju, jer pokrivaju različite krajeve spektra,“ rekao je. „Poppi je lider moderne kategorije gaziranih pića, a Pepsi je jedan od osnivača tradicionalne kole.“

Kada je reč o Poppi-ju, Krishnan ističe da taj brend i dalje posluje nezavisno. Međutim, od septembra će biti uključen u distributivni sistem PepsiCo-a, čime će postati dostupniji u hiljadama novih lokacija – uključujući restorane, putničke objekte i fakultete.

Foto: Freepik

Povezani Članci

Najnovije

Scroll to Top
Search